Sale EDTA 2na In Firozkooh Industrial City

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



توئین یا پلی سوربات چیست پلی سوربات ۸ (به انگلیسی: Polysorbate ) یا توئین با فرمول شیمیایی CHO یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم است.. که جرم مولی آن گرم بر مول می‌باشد. پلی سورباتها یا تویین ها یک دسته از امولسیفایرها هستند که به عنوان امولسیفایر دارای کاربرد غذایی و دارویی و بهداشتی می باشند. پلی سورباتها مایعاتی روغنی شکل هستند که از اتوکسیله شدن است.رهای سوربیتان بدست می آیند. است.رهای سوربیتان نیز از واکنش سوربیتول آبگیری شده که به سوربیتان معروف است. با &#;

کیلیت تراپی روشی برای حذف فلزات سنگین مانند جیوه یا سرب از خون است.. این یکی از درمان های است.اندارد برای بسیاری از انواع مسمومیت های فلزی است.. در سال های اخیر، برخی از مردم ادعا کرده اند که درمان با کلاته همچنین می تواند به درمان بسیاری از بیماری های دیگر از جمله بیماری های قلبی، اوتیسم، آلزایمر و دیابت کمک کند.

از ادتا سدیم یا همان اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید برای فعالیت ها و صنایع مختلفی است.فاده می شود. از جمله صنایع پر است.فاده این محصول می توان به داروسازی ، دندانپزشکی ، تصفیه آب ، نساجی و تولید مواد شوینده و آرایشی بهداشتی اشاره کرد.



( Sale ) `s other