product EDTA 2na In Firozkooh

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همچنین در بعضی از داروهای مقابله با سرطان  به عنوان یک ماده مؤثر است.فاده میشود. مطالعات اولیه نشان می دهد که درمان داخل وریدی EDTA تحت نظارت پزشک ممکن است. به بیمارانی که دچار حمله قلبی شده اند ، به خصوص اگر مبتلا به دیابت هستند ، کمک کند. با این حال ، برای اثبات این امر مطالعه بیشتری لازم است.. برخی برای درمان دیابت،بیماری عروقی،بیماری آلزایمر، بیماری قلبی این ماده را پیشنهاد داده اند با این حال، شواهدی وجود ندارد که EDTA برای آن شرایط کار کند حتی مطالعات اخیر می گویند مفید نیست و حتی ممکن است. خطرناک باشد.

این اسید جامد سفید رنگ و محلول در آب معمولاً برای اتصال یون های آهن و کلسیم است.فاده می شود.  ادتا دی سدیم . به شکل برخی از انواع نمک ها مانند سدیم کلسیم ادتات و تترا سدیم EDTA تولید می شود. این نوعی اسید است. که در کاربردهای زیست شناسی مولکولی است.فاده می شود.

EDTA نوعی ماده شیمیایی است. که به غذاها و نوشیدنی های خاصی اضافه می شود تا به آنها کمک کند رنگ و طعم خود را حفظ کنند. به عنوان مثال در تولید مواد غذایی مانند سودا، مواد غذایی کنسرو میوه و سبزیجات، شیرین کننده های غیر مغذی، چاشنی هایی مثل سس مایونز، سس سالاد کاربرد دارد.



( product ) `s other