Sale EDTA 2na In Kharazmi Industrial City

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در ابتدا تعریفی از است.اندارد ثانویه ارائه میدهیم . است.اندارد ثانویه محلولی است. که غلظت آن توسط محلول است.اندارد اولیه تعیین می شود.  اتیلن دی آمین تری است.یک اسید یک عامل کمپلکس دهنده است. که با انواع کاتیونهای تا ظرفیتی بصورت یک به یک کمپلکس میدهد. وزن مولکولی بالای این ماده امکان تهیه محلول دقیق را میدهد. علی رغم داشتن آب تبلور نیازی به است.اندارد کردن ندارد. نکته مهم در تیتراسیون EDTA در حساسیت ثابتهای تشکیل به pH است. و به همین دلیل از بافر است.فاده می شود. اگر می شد که با توزین کردن مقدار مشخصی از نمک و به حجم رساندن آن غلظت دقیق را بدست آورد آن گاه این ترکیب جز مواد است.اندارد اولیه می شد اما ادتا است.اندارد نیست و بعد از تهیه ی محلولی از آن باید تعیین ایارش کرد.

کیلیت تراپی روشی برای حذف فلزات سنگین مانند جیوه یا سرب از خون است.. این یکی از درمان های است.اندارد برای بسیاری از انواع مسمومیت های فلزی است.. در سال های اخیر، برخی از مردم ادعا کرده اند که درمان با کلاته همچنین می تواند به درمان بسیاری از بیماری های دیگر از جمله بیماری های قلبی، اوتیسم، آلزایمر و دیابت کمک کند.

EDTA مولکولی است. که به عنوان ماده کلات کننده نامیده می شود. عامل کلات ماده ای مانند پنجه است. که می تواند مولکول های دیگر را بگیرد. برخی از انواع ادتا به کلسیم می چسبند. انواع دیگر به فلزات ، مانند سرب می چسبند. این ماده گاهی اوقات توسط پزشکان برای تصفیه کردن خون از فلزات سمی مانند سرب تجویز می شود. پزشکان چندین دهه از این مولکول برای درمان مسمومیت با فلزات سنگین است.فاده کرده اند. در این موارد از طریق IV داده می شود.



( Sale ) `s other