Sale EDTA 2na In Kharazmi Industrial City

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



لازم به ذکر است. که بدلیل عدم جذب این ماده توسط پوست، بی‌خطر بودن است.فاده از این ماده در ترکیبات آرایشی و بهداشتی به اثبات رسیده است. ولی در برخی موارد ممکن است. باعث بروز حساسیت پوستی خفیف در برخی افراد شود. اما در هرصورت است.فاده از آن در داخل چشم سوزش شدیدی به همراه دارد.

در ابتدا تعریفی از است.اندارد ثانویه ارائه میدهیم . است.اندارد ثانویه محلولی است. که غلظت آن توسط محلول است.اندارد اولیه تعیین می شود.  اتیلن دی آمین تری است.یک اسید یک عامل کمپلکس دهنده است. که با انواع کاتیونهای تا ظرفیتی بصورت یک به یک کمپلکس میدهد. وزن مولکولی بالای این ماده امکان تهیه محلول دقیق را میدهد. علی رغم داشتن آب تبلور نیازی به است.اندارد کردن ندارد. نکته مهم در تیتراسیون EDTA در حساسیت ثابتهای تشکیل به pH است. و به همین دلیل از بافر است.فاده می شود. اگر می شد که با توزین کردن مقدار مشخصی از نمک و به حجم رساندن آن غلظت دقیق را بدست آورد آن گاه این ترکیب جز مواد است.اندارد اولیه می شد اما ادتا است.اندارد نیست و بعد از تهیه ی محلولی از آن باید تعیین ایارش کرد.

کاربرد اصلی سدیم edta برای تصفیه محلول ها از یون های فلزی است.. در صنعت نساجی با گرفتن یون ، از پیدایش ناخالصی ها در رنگ های سنتز شده و از تغییر رنگ آنها جلوگیری می کند. در صنعت خمیر و کاغذ، از عمل یون های فلزی به ویژه (Mn(II) جلوگیری می کند و با مهار آنها، کاتالیز نامتناسب پراکسید هیدروژن که به سفید کننده بدون کلر معروف است. را متوقف می کند.



( Sale ) `s other