product EDTA 2na In Kharazmi Industrial City

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کاربرد اصلی سدیم edta برای تصفیه محلول ها از یون های فلزی است.. در صنعت نساجی با گرفتن یون ، از پیدایش ناخالصی ها در رنگ های سنتز شده و از تغییر رنگ آنها جلوگیری می کند. در صنعت خمیر و کاغذ، از عمل یون های فلزی به ویژه (Mn(II) جلوگیری می کند و با مهار آنها، کاتالیز نامتناسب پراکسید هیدروژن که به سفید کننده بدون کلر معروف است. را متوقف می کند.

EDTA دارای چهار گروه کربوکسیل و دو گروه آمینی است. که به عنوان دهنده جفت الکترون  عمل میکند . توانایی ادتا در اهدای جفت الکترون خود برای تشکیل پیوند های کوالانسی کوردینانسی این ترکیب را به یک لیگاند شش دندانه بدل کرده است.. از اصلی ترین دلایل است.فاده از ادتا سدیم در است.اندارد سازی محلول های حاوی کاتیون های فلزی ،ثابت تشکیل بالای آن برای اکثر کمپلکس های کاتیون فلزی است. .در تیتراسیون های کاتیون فلزی با ادتا لازم است. از یک کمپلکس شناساگر به منظور تعیین زمان رسیدن به نقطه انتهایی است.فاده کرد.

خرید گلیسیرین جهت خرید گلیسیرین با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب با کارشناسان ما در ارتباط باشید . کارشناسان مجموعه آبتین شیمی آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در سریع ترین زمان ممکن می باشند . این محصول به صورت وارداتی از برند های معروف دنیا از جمله KLK مالزی &#; دیپر ترکیه و پی تی دوا اندونزی قابل ارائه به مشتریان عزیز است. ، همچنین میتوانید از محصولات تولید ایران نیز خرید کنید . بسته بندی های این محصول به صورت بشکه های فلزی کیلوگرمی می باشد &#;



( product ) `s other