Sale EDTA 2na In Malard

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تولید EDTA برای مصارف صنعتی فرمالدئید حاوی سیانید است.. این محصول از واکنش و سنتز با ترکیباتی مانند اتیلن دی آمین، HCN و NaCN تولید می شود. پس از تشکیل نمک سدیم EDTA ، از اسیدهای سولفوریک و هیدروکلریک برای اسیدی کردن این نمک است.فاده می شود.

یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب، سختی آن را تعیین می کنند. هنچنین رسوب این یون ها هم در بدن و هم در تجهیزات مختلف باعث پیدایش مشکلات زیادی می گردد. از جمله روش های سختی گیری آب ، است.فاده از EDTA است.. در حضور ادتا سدیم ، یون های فلزی رسوب می کنند. بنابراین از این ماده در بیشتر شوینده ها است.فاده می شود. این محصول سبب غیر فعال سازی یون هایی مانند کلسیم و منیزیم شده و در نهایت آب نرم می شود. این محصول همچنین از خوردگی تجهیزات به دلیل تشکیل پیچیده یون های فلزی ناخالص در آب جلوگیری می کند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( Sale ) `s other