Sale EDTA 2na In Malard

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



به عنوان نگهدارنده قطرات چشمی و ارزیابی عملکرد کلیه و برای آنالیز نمونه های خون و به عنوان یک ضد انعقاد کننده کاربردها زیادی دارد. این ماده به عنوان یک دیسپرس کننده در کاهش رشد باکتریایی در جراحی های چشم مورد است.فاده قرار میگیرد.

سدیم ا د ت آ  میتواند باعث مشکلات محیط زیستی فراوانی شود زیرا این ماده طول عمر بالایی داشته و بسیاری از گونه‌های شامل آن در محیط بسیار پایدار ترند و تجزیه آن به کندی و در حضور نور خورشید صورت میپذیرد. مهمترین فرایند حذف ادتا از آب های سطحی تجزیه نوری مستقیم در طول موج های کمتر از  نانومتر است.. با توجه به شرایط نوری ممکن است. تجزیه ادتا بین / دقیقه تا صد ساعت زمان بر باشد. با است.فاده از میکرو ارگانیسم ها میتوان ادتا را تا % درصد از پساب صنعتی تصفیه نمود .

✅ ادتا (ٍِEDTA.Na) یک عامل کیلیت کننده است. که با اکثر کاتیون های فلزی، پیوند برقرار می کند و آن ها را به دام می اندازد. ✅ویژگی و مزایا: &#;ماده ای بی رنگ &#;محلول در آب &#;تنظیم کننده pH &#;عامل کیلیت کننده ✅کاربردها: &#;صنایع غذایی به عنوان مواد افزودنی &#;پزشکی به عنوان ماده ضد انعقاد &#;صنعت گاز جهت حذف سولفید هیدروژن &#;خشکشویی به عنوان ماده ای برای شستشو بهتر ✅جهت دریافت مشاوره و نمونه رایگان به کارشناسان شرکت پدیده شیمی غرب تماس حاصل فرمایید.



( Sale ) `s other