product EDTA 2na In Malard

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

ادتا سدیم چیست تعریف ادتا : ادتا یا آمینو پلی کربوکسیلیک اسیدی است. که ماده ای بیرنگ و قابل حل در آب می باشد. وزن مولکولی ادتا g.mol- . است..  امروزه ادتا از واکنش فرمالدهید، اتیلن دی آمین، و سدیم سیانید سنتز می شود. نام کامل این محصول اتیلن دی امین تترا است.یک اسید است. . مدل چهار سدیم این محصول نیز در انبار شرکت آبتین شیمی موجود است. که به آن ادتا سدیم گفته می شود. موارد مصرف و کاربرد ادتا ادتا به طور گسترده ای برای &#;

EDTA مولکولی است. که به عنوان ماده کلات کننده نامیده می شود. عامل کلات ماده ای مانند پنجه است. که می تواند مولکول های دیگر را بگیرد. برخی از انواع ادتا به کلسیم می چسبند. انواع دیگر به فلزات ، مانند سرب می چسبند. این ماده گاهی اوقات توسط پزشکان برای تصفیه کردن خون از فلزات سمی مانند سرب تجویز می شود. پزشکان چندین دهه از این مولکول برای درمان مسمومیت با فلزات سنگین است.فاده کرده اند. در این موارد از طریق IV داده می شود.



( product ) `s other