Sale EDTA 2na In Nasirabad Industrial City

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اروزیل چیست اروزیل یکی از بیشترین و در دسترس ترین منابعی که در پوسته زمین یافت می شود به نام سیلیلس یا سیلیسیم دی اکسید این ماده در اشکال متفاوتی وجود دارد که بارزترین آن کوارتز است. . سیلیکون دی اکساید یا اروزیل با نام علمی فوم سیلیس معروف است. این محصول چگالی و حجم بالا بوده که با اضاف شدن مواد مورد نظر غلظت و حالت چسبندگی می شود . بیشترین کاربرد این محصول به عنوان مواد اولیه پر کننده وحجم دهنده مواد است.. فرایند تولید اروزیل در فرایندی &#;

EDTA دارای چهار گروه کربوکسیل و دو گروه آمینی است. که به عنوان دهنده جفت الکترون  عمل میکند . توانایی ادتا در اهدای جفت الکترون خود برای تشکیل پیوند های کوالانسی کوردینانسی این ترکیب را به یک لیگاند شش دندانه بدل کرده است.. از اصلی ترین دلایل است.فاده از ادتا سدیم در است.اندارد سازی محلول های حاوی کاتیون های فلزی ،ثابت تشکیل بالای آن برای اکثر کمپلکس های کاتیون فلزی است. .در تیتراسیون های کاتیون فلزی با ادتا لازم است. از یک کمپلکس شناساگر به منظور تعیین زمان رسیدن به نقطه انتهایی است.فاده کرد.

EDTA مولکولی است. که به عنوان ماده کلات کننده نامیده می شود. عامل کلات ماده ای مانند پنجه است. که می تواند مولکول های دیگر را بگیرد. برخی از انواع ادتا به کلسیم می چسبند. انواع دیگر به فلزات ، مانند سرب می چسبند. این ماده گاهی اوقات توسط پزشکان برای تصفیه کردن خون از فلزات سمی مانند سرب تجویز می شود. پزشکان چندین دهه از این مولکول برای درمان مسمومیت با فلزات سنگین است.فاده کرده اند. در این موارد از طریق IV داده می شود.



( Sale ) `s other