product EDTA 2na In Qarchak

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ادتا چهار سدیم یا ادتا سدیم که با نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود، دارای فرمول شیمیایی CHNO-Na و حاصل خنثی سازی اتیلن دی امین تترا است.یک اسید با اکی والان سدیم هیدروکسید است.. این ماده به شکل کریستال سفید رنگ است. و نمونه‌های تجاری ادتا سدیم اغلب به صورت هیدراته (با آب تبلور) EDTA-Na.HO وجود دارد. این ماده قادر است. به یون‌های معدنی خاص چسبیده و آن‌ها را غیرفعال کند. این ماده به جلوگیری از تخریب زودهنگام محصولات نیز کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است.فاده می‌شود. در واقع

یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب، سختی آن را تعیین می کنند. هنچنین رسوب این یون ها هم در بدن و هم در تجهیزات مختلف باعث پیدایش مشکلات زیادی می گردد. از جمله روش های سختی گیری آب ، است.فاده از EDTA است.. در حضور ادتا سدیم ، یون های فلزی رسوب می کنند. بنابراین از این ماده در بیشتر شوینده ها است.فاده می شود. این محصول سبب غیر فعال سازی یون هایی مانند کلسیم و منیزیم شده و در نهایت آب نرم می شود. این محصول همچنین از خوردگی تجهیزات به دلیل تشکیل پیچیده یون های فلزی ناخالص در آب جلوگیری می کند.

کیلیت تراپی روشی برای حذف فلزات سنگین مانند جیوه یا سرب از خون است.. این یکی از درمان های است.اندارد برای بسیاری از انواع مسمومیت های فلزی است.. در سال های اخیر، برخی از مردم ادعا کرده اند که درمان با کلاته همچنین می تواند به درمان بسیاری از بیماری های دیگر از جمله بیماری های قلبی، اوتیسم، آلزایمر و دیابت کمک کند.



( product ) `s other