Sale EDTA 2na In Varamin

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



لازم به ذکر است. که بدلیل عدم جذب این ماده توسط پوست، بی‌خطر بودن است.فاده از این ماده در ترکیبات آرایشی و بهداشتی به اثبات رسیده است. ولی در برخی موارد ممکن است. باعث بروز حساسیت پوستی خفیف در برخی افراد شود. اما در هرصورت است.فاده از آن در داخل چشم سوزش شدیدی به همراه دارد.

شایعترین عارضه جانبی EDTA سوزش در محل IV است.. عوامل کیلیت کننده همچنین می توانند عوارض جانبی جدی ، حتی خطرناک برای زندگی داشته باشند. یکی از جدی ترین عوارض EDTA آسیب کلیه و نارسایی کلیه است.. عوارض جانبی دیگری که در بیمارانی که به نوعی با EDTA مسموم شدند گزارش شده است. عبارتند از: کم خونی، لرز ، تب یا سردرد، لخته خون در رگ ، سطح پایین منیزیم و پتاسیم در خوناست. همچنین اسهال، است.فراغ یا حالت تهوع، خستگی، سطح غیر طبیعی کلسیم در خون ، شوک انسولین ، ضربان قلب نامنظم که می تواند شدید باشد، فشار خون پایین، تشنگی و&#; از دیگر علائم آنها است..

EDTA نوعی ماده شیمیایی است. که به غذاها و نوشیدنی های خاصی اضافه می شود تا به آنها کمک کند رنگ و طعم خود را حفظ کنند. به عنوان مثال در تولید مواد غذایی مانند سودا، مواد غذایی کنسرو میوه و سبزیجات، شیرین کننده های غیر مغذی، چاشنی هایی مثل سس مایونز، سس سالاد کاربرد دارد.



( Sale ) `s other