product EDTA 2na In lalezar market

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این روش درمانی شامل تزریق نوعی دارو به نام کلاتور یا ماده شیمیایی است.. برخی از کلاتورهای رایج شامل اسید اتیلن دی آمین تترا است.یک (EDTA) ، اسید دیمرکاپتوسوچینیک و دیمرکاپرول هستند. کلاتورها با اتصال به فلزات موجود در جریان خون کار می کنند. هنگامی که به جریان خون تزریق می شوند، از طریق خون گردش می کنند و به فلزات مانند: سرب، آرسنیک، جیوه، اهن، مس و نیکل متصل می شوند. به این ترتیب، کلاتورها تمام فلزات سنگین را به صورت ترکیبی که از طریق کلیه فیلتر  و در ادرار آزاد می شود، جمع می کنند.

کالیفون چیست کالیفون که به رزین گام نیز نامیده میشود ، یک بلور جامد است. که از شیره گیاهان مخلوطی مانند کاج و گیاهان دیگر به دست می آید .در روند تولید کالیفون شیره به دست آمده از گیاهان را که به فرم مایع است. حرارت میدهند تا ماده فرار ترپن در شیره تبخیر شود و از بین برود تا کالفون به دست آید که بلوری نیمه شفاف و جامد است. که در رنگ های زرد تا سیاه وجود دارد. رزین ها به دست آمده از ریشه گیاهان یا رزین &#;

این اسید جامد سفید رنگ و محلول در آب معمولاً برای اتصال یون های آهن و کلسیم است.فاده می شود.  ادتا دی سدیم . به شکل برخی از انواع نمک ها مانند سدیم کلسیم ادتات و تترا سدیم EDTA تولید می شود. این نوعی اسید است. که در کاربردهای زیست شناسی مولکولی است.فاده می شود.



( product ) `s other