product EDTA 2na In qarchak Industrial City

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اروزیل چیست اروزیل یکی از بیشترین و در دسترس ترین منابعی که در پوسته زمین یافت می شود به نام سیلیلس یا سیلیسیم دی اکسید این ماده در اشکال متفاوتی وجود دارد که بارزترین آن کوارتز است. . سیلیکون دی اکساید یا اروزیل با نام علمی فوم سیلیس معروف است. این محصول چگالی و حجم بالا بوده که با اضاف شدن مواد مورد نظر غلظت و حالت چسبندگی می شود . بیشترین کاربرد این محصول به عنوان مواد اولیه پر کننده وحجم دهنده مواد است.. فرایند تولید اروزیل در فرایندی &#;

به عنوان نگهدارنده قطرات چشمی و ارزیابی عملکرد کلیه و برای آنالیز نمونه های خون و به عنوان یک ضد انعقاد کننده کاربردها زیادی دارد. این ماده به عنوان یک دیسپرس کننده در کاهش رشد باکتریایی در جراحی های چشم مورد است.فاده قرار میگیرد.

شایعترین عارضه جانبی EDTA سوزش در محل IV است.. عوامل کیلیت کننده همچنین می توانند عوارض جانبی جدی ، حتی خطرناک برای زندگی داشته باشند. یکی از جدی ترین عوارض EDTA آسیب کلیه و نارسایی کلیه است.. عوارض جانبی دیگری که در بیمارانی که به نوعی با EDTA مسموم شدند گزارش شده است. عبارتند از: کم خونی، لرز ، تب یا سردرد، لخته خون در رگ ، سطح پایین منیزیم و پتاسیم در خوناست. همچنین اسهال، است.فراغ یا حالت تهوع، خستگی، سطح غیر طبیعی کلسیم در خون ، شوک انسولین ، ضربان قلب نامنظم که می تواند شدید باشد، فشار خون پایین، تشنگی و&#; از دیگر علائم آنها است..



( product ) `s other