product EDTA 2na In qarchak Industrial City

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



EDTA دارای چهار گروه کربوکسیل و دو گروه آمینی است. که به عنوان دهنده جفت الکترون  عمل میکند . توانایی ادتا در اهدای جفت الکترون خود برای تشکیل پیوند های کوالانسی کوردینانسی این ترکیب را به یک لیگاند شش دندانه بدل کرده است.. از اصلی ترین دلایل است.فاده از ادتا سدیم در است.اندارد سازی محلول های حاوی کاتیون های فلزی ،ثابت تشکیل بالای آن برای اکثر کمپلکس های کاتیون فلزی است. .در تیتراسیون های کاتیون فلزی با ادتا لازم است. از یک کمپلکس شناساگر به منظور تعیین زمان رسیدن به نقطه انتهایی است.فاده کرد.

فنولیک رزین چیست فنولیک رزین، نوعی رزین سینتتیک است. که از فنول و الدهید، معمولاً فرمالدهید، تولید می‌شود. این رزین‌ها بر اساس ساختار و خواص شیمیایی‌شان به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و در صنایع گوناگون مورد است.فاده قرار می‌گیرند. همچنین مدل های مختلفی از این ماده در بازار وجود دارد که کاربرد های آن بسیار متفاوت است. از جمله این رزین ها رزین فنولیک مالزی است. که در صنایع رنگ سازی و به عنوان مواد اولیه چسب سازی بسیار پر کاربرد است. و به عنوان تکیفایر در صنعت مورد &#;

کیلیت تراپی روشی برای حذف فلزات سنگین مانند جیوه یا سرب از خون است.. این یکی از درمان های است.اندارد برای بسیاری از انواع مسمومیت های فلزی است.. در سال های اخیر، برخی از مردم ادعا کرده اند که درمان با کلاته همچنین می تواند به درمان بسیاری از بیماری های دیگر از جمله بیماری های قلبی، اوتیسم، آلزایمر و دیابت کمک کند.



( product ) `s other