Drive and inverter In Parand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت اشنایدر الکتریک یکی از فعالترین تولیدکنندگان محصولات صنعت برق در دنیا است.. این شرکت با سابقۀ چندین ساله و کیفیت بالای محصولات خود توانسته است. اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این شرکت در حوزۀ مدیریت مصرف انرژی، برق ساختمان و انرژی های تجدید پذیر فعالیت وِیژه ای دارد. یکی از شاخه های فعالیت اشنایدر الکتریک فرانسه برق صنعتی است.. عمدترین و پر کاربرد ترین محصولات آن در این بخش عبارتند از:اینورتر,کلیداتوماتیک,کنتاکتور,کلید مینیاتوری,رله,منبع تغذیه و&#;

ارتقا دانش فنی و توانمندی های علمی همواره مدنظر شرکت موتور کنترل بوده و می باشد ، به گونه ای که با ارایه مشاوره ی فنی و کارشناسی به وسیله کادر تخصصی که در اقسام صنایع کشور پروژه اجرایی داشته اند و برگزاری دوره های آموزشی علمی – تجربی ، توانسته جایگاه خود را در تجارت کالاهای صنعتی و خدمات مرتبط ارتقاء بخشد و رضایت مشتریان گرامی را به دست آورد.

شرکت ABB یک برند پیشرو در تولید و ساخت اینورتر های ولتاژ متوسط در رنج توان کیلووات تا بیشتر از مگاوات می باشد. شرکت ABB، درایوهای فرکانس متغیر ولتاژ متوسط را برای رنج وسیعی از کاربرد ها در صنایع سیمان، صنایع معدنی و کانی، صنایع نیروگاهی، صنعت آب، صنعت فلزات، صنایع شیمیایی و نفت و گاز و صنایع دریایی تولید می کند. این اینورتر ها، سرعت موتور را به سرعت مورد نیاز واقعی تنظیم می کنند، بنابراین مصرف انرژی بهینه شده و انتشار گاز CO کاهش پیدا می کند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Parand Industrial City