Electro-Motor In Parand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




الکتروموتورهای AC Asynchronous ساختار بسیار مستحکمی دارند و نیاز به نگهداری و تعمیرات خیلی کمتری نسبت به بقیه الکتروموتورها دارند. با کمک درایوهای خود گشتاور راه اندازی و کلا پاسخ گشتاوری بسیار خوبی دارند و برای تغییر جهت حرکت نیازی به کنتاکتور ندارند و با این مزایا، بعلاوه قیمت خیلی کمتر آنها نسبت به سایر الکتروموتورها، بطور کامل جای الکتورموتورهای DC را در تمام صنایع از جمله در خودروهای تغذیه شونده از باتری مانند لیفتراک های برقی گرفته اند.

به دلیل این که سیم پیچ ها در دمایی بالاتر از دمای محیط کار می کنند و در نتیجه حرارت را به محیط انتقال می دهند عایق کاری سیم پیچ ها با توجه به شرایط کاری مهم بوده و باعث مجزا کردن سیم پیچ ها از یکدیگر و از بقیه قسمت های تجهیز می شود.عایق ها می بایست توان مقاومت در برابر حرارت تولید شده را داشته باشند.عموما از چهار کلاس عایق کاری در الکتروموتورها است.فاده می گردد.

در صورتی که روی ماشین شما قبلا نوع خاصی از الکتروموتور وجود داشته است. و دیگر قابل است.فاده نیست، با توجه به موجود بودن درایو آن الکتروموتور روی ماشین، بهتر است. از همان نوع قبلی الکتروموتور است.فاده کنید. اما در صورتی که قصد طراحی جدید دارید یا می خواهید کل سیستم ماشین قبلی را تغییر دهید، برای کاربردهای صنعتی و حمل و نقل کارخانه ها مثل لیفتراک ها و یدک کش ها و اسکرابرها و … الکتروموتور آسنکرون AC Asynchronous بهترین انتخاب است.. برای کاربردهای صنعتی اگر راندمان بالاتری مد نظر باشد یا اگر الکتروموتور را برای خودرو برقی جاده ای نیاز داریم، می توانیم از الکتروموتورهای پیشرفته مغناطیس دایم AC Synchronous IPM است.فاده کنیم.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Parand Industrial City