Power supply network equipment In Charmshahr Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




PDUهای امروزه اطلاعاتی در مورد است.فاده از قدرت،  کارایی و شرایط محیطی در مرکز داده ارائه می کنند که همه در سراسر شبکه و  از طریق یک مرورگر وب یا رابط خط فرمان (CLI) مدیریت می شوند. مخفف واحد داده پروتکل است.. PDU یک بلوک خاص از اطلاعات است. که از طریق شبکه منتقل می شود. غالباً با است.فاده از مدل OSI مورد است.فاده قرار می گیرد زیرا انواع مختلف داده های منتقل شده از هر لایه را توصیف می کند.

این دستگاه ها که در واقع تقسیم کننده برق هستند قابلیت کنترل و  مانیتورینگ از راه دور را دارند. همچنین به ازای هر پریز مقدار برقی که در  حال است.فاده است. را نشان می دهند. همچنین این قابلیت را دارند که سرور جدید  وصل شده را به صورت خودکار تشخیص دهند. می توان این دستگاه ها را در کنار  رک نصب کرد و در واقع به فضایی اضافی نیاز ندارند. پارت نامبر  آنها معمولا با AF شروع می شود مانند AFA. و در آخر، این دستگاه ها به صورت تک فاز و سه فاز با ولت آمپر های مختلف در بازار وجود دارند.

PDU ها با پشتیبانی CLI از رابط های سریال سنتی مانند Telnet یا RS- است.فاده می کنند. در حالی که رابط کاربری ساده تر از دسترسی به وب سرور است.، یک تکنسین باید به طور مستقیم به PDU دسترسی داشته باشد تا اتصال برقرار شود. CLI همچنین نیاز به درک خوبی از مجموعه فرمان PDU دارذ که می تواند گسترده باشد. با توجه به حجم کار فعلی مدیران فناوری اطلاعات، مدیریت CLI و Telnet کمتر جذاب از پورتال مبتنی بر وب است..



( Sale, implementation consultation ) `s other In Charmshahr Industrial City