PLC PLC In Charmshahr Industrial City ( Sale, implementation consultation )

PLC PLC-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این ماژول نیز نقش حیاتی در پی ال سی دارد، چرا که در صورت تامین نشدن نیرو، بدیهی است. که سیستم نیز قادر به عمل کردن نخواهد بود. وظیفه اصلی این ماژول، دریافت برق AC و تبدیل کردن آن به برق DC می باشد. چرا که این نوع برق است. که مورد نیاز پردازنده ها و سایز قطعات این سیستم مثل ماژول های ورودی/خروجی می باشد. خوب است. بدانید بسته به نوع پی ال سی، ولتاژ های مختلف برق باید تولید شوند و به سایر نقاط هدایت گردند.

می‌توان گفت تقریباً همه برندهایی که در حوزه اتوماسیون صنعتی فعال هستند، در حال تولید و توسعه PLCهای برند خود هستند. اما برخی از این برندها به خوبی توانسته‌اند گوی رقابت را از بقیه ربوده و پیشتاز این عرصه در اتوماسیون صنعتی شوند. برندهایی مثل زیمنس، میتسوبیشی، ABB و اشنایدر را می‌توانیم از این دست بدانیم. اما بقیه برندها عمدتاً روی ساخت و تولید PLC و سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی تمرکز کرده اند؛ از بین آنها می توان به Omron، Keyence ،Fatek ،Yokagawa و حتی محصولات

PLC (به انگلیسی: Programmable Logic Controller) : کنترل‌گر تک منظوره‌ای است. که به دلیل ویژگی‌های خاصش بیشتر برای کنترل فرآیندهای مکانیکی یا صنعتی مانند خطوط تولید است.فاده می‌شود.در صنعت PLC بیش از یکصد کارخانه با تنوع بسیار در طراحی و ساخت انواع مختلف PLC فعالیت می‌کنند. PLCها را می‌توان از نظر اندازه، حافظه، تعداد ورودی/خروجی، وسعت عملیات (محلی یا وسیع) و … دسته‌بندی نمود. باید توجه داشت که برای ارزیابی قابلیت یک PLC باید ویژگی‌های دیگری مانند پردازنده، زمان اجرای یک سیکل، سادگی زبان برنامه‌نویسی، قابلیت توسعه و … را در نظر گرفت.در همین راستا شرکت پتسا صنعت راه حل های متنوعی برای صنایع Factory Automatin, Machinery که نیاز به سرعت بالا در پردازش می باشد، با برندهای زیر عرضه می نماید:



( Sale, implementation consultation ) `s other In Charmshahr Industrial City