Sale Glycine In Abas abad Industrial City

Glycine-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت راشاشیمی فارمد، یکی از ارائه کنندگان لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی می باشد . در این راستا با بسیاری از مراکز تحقیقاتی ، دانشگاهی ، کارخانجات تولیدی اعم از داروسازی و غیره همکاری می نماید . بدیهی است. است.مرار این تعامل با صاحبان کار و موسسات تولیدی و تحقیقاتی نتیجه یک تلاش صمیمانه و صادقانه بوده است. ، که امید است. با پشتیبانی و حمایت آنها بتوانیم همچنان ادامه دهنده این مسیر باشیم.

همان طور که گفتیم، قیمت گلایسین بر روی قیمت نهایی محصولات دارویی و صنایع غذایی تاثیر گذار است.، بنابراین باید قبل از خرید این ترکیب شیمیایی به دنبال بهترین قیمت گلایسین بگردید. سایت آریانا شیمی بهترین قیمت مواد شیمیایی را در بازار ایران به مشتریان خود ارائه می دهند. در ادامه با توصیف گلیسین همراه ما باشید. این ماده همچنین دارای خاصیت نگهدارنده است. که ممکن است. به دلیل تشکیل کمپلکس با یون های فلزی باشد. مجتمع های فلزی گلیسینات، به عنوان مثال گلیسینات مس به عنوان مکمل خوراک دام است.فاده می شوند. کراتین ماهیچه ها را برای انجام فعالیت های سریع و کوتاه مثل وزنه برداری و دویدن با سرعت بالا گلیسین را در اختیار بدن قرار می دهد. اگر چه این ماده می‌ تواند از پروتئین هیدرولیز شده جدا شود، اما این ماده برای تولید صنعتی مورد است.فاده قرار نمی‌ گیرد، زیرا با ترکیب شیمیایی راحت ‌تر می ‌توان آن را تولید کرد. گلیسین را به عنوان کود های شیمیایی تخصصی در کشاورزی نیز است.فاده می گردد. کاربرد های این ترکیب شیمیایی در کشاورزی و صنایع غذایی بسیار مشهود است. بنابراین این صنایع به خرید از مرکزی که بهترین قیمت گلایسین را ارائه می کند احتیاج دارند. سایت آریانا شیمی آن مرکزی ست که به دنبالش هستید. 

دو فرایند اصلی تولید این آمینواسید شامل آمیناسیون اسید کلرواستیک با آمونیاک است. که گلایسین و کلرید آمونیوم را تولید می کند. روش دیگر، سنتز آمینواسید Strecker است. که روش اصلی سنتز این آمینواسید در ایالات متحده و ژاپن می باشد. سالانه حدود ۵ هزار تن گلایسین از این طریق تولید می شود.



( Sale ) `s other