Sale Glycine In Payetakht Industrial City

Glycine-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دو فرایند اصلی تولید این آمینواسید شامل آمیناسیون اسید کلرواستیک با آمونیاک است. که گلایسین و کلرید آمونیوم را تولید می کند. روش دیگر، سنتز آمینواسید Strecker است. که روش اصلی سنتز این آمینواسید در ایالات متحده و ژاپن می باشد. سالانه حدود ۵ هزار تن گلایسین از این طریق تولید می شود.

خرید گلایسین از آریانا شیمی برای صنایع تولید کننده مواد غذایی و دارو های مختلف لازم و ضروری ست. گلیسین جهت معلق کردن مواد در آبمیوه ها و آبلیمو در صنایع غذایی کاربرد ویژه ای دارد. صنایع غذایی از این ترکیب شیمیایی به عنوان افزودنی است.فاده می کنند زیرا طعمی شرین و دلپذیر دارد. گلیسین یک آنتی اکسیدان قوی است. که به محافظت از سلول های بدن در برابر آسیب اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد که تصور می شود زمینه ساز بسیاری از بیماری ها است. کمک می کند. گلایسین در سال هزرا و هشتصد و بیست توسط شیمیدان فرانسوی هنری براکونوت هنگامی که ژلاتین را با جوشاندن آن با سولفوریک اسید هیدرولیز کرد، کشف شد. در غذا هایی که حاوی مواد غذایی غنی از پروتئین می باشند مانند ماهی، گوشت، حبوبات و لبنیات نیز می توان گلایسین را یافت. این ترکیب ناشی از واکنش ‌های محصول آمونیاک است.. اما ظرفیت متابولیک برای بیوسنتز گلیسین نیاز به سنتز کلاژن را بر آورده نمی‌ کند. گلیسین طعم شیرین ملایمی دارد و مزه نهایی ساخارین را پوشش می دهد. حال که با ویژگی های این ترکیب شیمیایی آشنا شدید بهترین زمان برای خرید گلایسین از آریانا شیمی است. تنها کافی ست که فرم است.علام را تکمیل نمایید.

شرکت شیمی بان آوش  فعال در زمینه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش محصولات شیمیایی با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد.  اطلاعات محصول به شرح زیر است. و جهت آگاهی از قیمت و خرید این محصول می توانید  جدول مشخصات زیر را ملاحظه فرمایید.



( Sale ) `s other