Sale Glycine In qarchak Industrial City

Glycine-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت راشاشیمی فارمد، یکی از ارائه کنندگان لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی می باشد . در این راستا با بسیاری از مراکز تحقیقاتی ، دانشگاهی ، کارخانجات تولیدی اعم از داروسازی و غیره همکاری می نماید . بدیهی است. است.مرار این تعامل با صاحبان کار و موسسات تولیدی و تحقیقاتی نتیجه یک تلاش صمیمانه و صادقانه بوده است. ، که امید است. با پشتیبانی و حمایت آنها بتوانیم همچنان ادامه دهنده این مسیر باشیم.

مواد شیمیایی به واسطه داشتن انواع خواصشان در صنایع و آزمایشگاه های مختلف به کار می آیند. یکی از مهم ترین خواص گلایسین داشتن خاصیت محلولیت در آب است.. گلیسین می تواند در محیط های آبگریز یا آب دوست پایدار باشد. این خاصیت پایدار کنندگی باعث می شود که به راحتی با ترکیبات مختلف مواد شیمیایی با کیفیتی را تولید کند. گلیسین واسطه ای در سنتز انواع محصولات شیمیایی است.. گلیسین در ساخت علف کش های گلیفوزات، ایپرودیون، گلیفوزین و غیره است.فاده می شود. این ماده می تواند از دیگر آمینو اسید های موجود در بدن مشتق شود، بنابراین بدن نیازی به است.فاده از مکمل های گلایسین ندارد. بدن به طور طبیعی کراتین ایجاد می کند و می توان آن را از طریق رژیم غذایی هم به دست آورد. دریافت مقدار کمی گلیسین ممکن است. میزان تولید را کاهش دهد. کلاژن یک پروتئین ساختاری است. که حاوی مقادیر بالایی گلیسین است.. به علت این که خواص گلایسین بسیار گوناگون است. این ترکیب در صنایع متنوعی مورد است.فاده قرار می گرفته برای خرید این ترکیب تنها کافی ست که فرم است.علام را تکمیل فرمایید. 

استفاده از مواد شیمیایی و دارو های مختلف و مکمل ها بالا تر از حد و دوز است.اندار و توصیه شده می تواند باعث ایجاد خسارات بسیار زیادی شود. مصرف مکمل گلیسین در مقادیر پایین بی خطر است. و مطالعات نشان داده است. مصرف آن تا نود گرم در روز طی چند هفته هیچ عوارض جانبی جدی در پی ندارد. مشکلات گوارشی مانند تهوع، دل درد و درد معده، است.فراغ از موارد و عوارض جانبی پیرامون است.فاده غیر اصولی این ترکیب شیمیایی ست. درباره مصرف گلایسین در دوران بارداری و شیردهی نیز اطلاعات دقیقی گزارش نشده است.. افراد حساس به این ترکیب شیمیایی بهتر است. با مشورت متخصصان اقدام به مصرف گلیسین نمایند. برای خرید گلایسین از آریانا شیمی تنها کافی ست که فرم است.علام را در سایت ما تکمیل فرمایید. 



( Sale ) `s other