Sale Iron sulfate In Kharazmi Industrial City

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مایع و بخار بسیار قابل اشتعال است.. در صورت بلعیدن و ورود به مجاری تنفسی ممکن است. کشنده باشد. باعث تحریک پوست می شود. ممکن است. باعث خواب آلودگی یا سرگیجه شود. برای آبزیان با اثرات ماندگار بسیار سمی است.. از گرما / جرقه / شعله های باز / سطوح داغ خودداری کنید. سیگار کشیدن ممنوع. از رها کردن در محیط جلوگیری کنید. در صورت بلعیده: دهان را بشویید. در صورت برخورد با پوست: با آب و صابون زیادی بشویید. در مکانی دارای تهویه مناسب نگهداری کنید. درب ظرف را محکم بسته نگه دارید.

تجویز همزمان با غذا جذب آهن را کاهش می دهد فرآورده های خوراکی آهن هنگامی که با شکم خالی خورده شوند(برای مثال بین وعده ی غذا)بهتر جذب می شوند با این حال برای به حداقل رساندن ناراحتی گوارشی ممکن است. تجویز دارو یا بلافاصله پس از غذا ضرورت یابد.

آهن یکی از عناصر ضروری برای رشد همه گیاهان می‌باشد که باعث تشکیل کلروفیل و بالا بردن سبزینگی گیاه و افزایش رشد و گلدهی و باردهی محصول می شود و درصورت کمبود آن کلروفیل به مقدار کافی در سلولهای برگ ایجاد نمی‌شود و برگها رنگ پریده به نظر می‌‌آیند. البته بجز رگبرگها، کل سطح برگ زرد رنگ می‌شود وابتدا این علائم در برگهای جوان وقسمت بالای ساقه مشاهده می‌شود و به تدریج کل گیاه را در بر می‌گیرد.



( Sale ) `s other