Sale Isopropyl alcohol In Baharestan

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دلیل بسیار مهم بودن آب این است. که به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و نقش اصلی در دناتوره سازی پروتئین های غشای سلول میکروازگانیسم ها دارد. محلول های ٪ IPA در شکسته شدن کامل دیواره سلول بسیار موثر هستند. همچنین ، وجود آب باعث کند شدن تبخیر و افزایش زمان تماس سطح با غشا می شود. است.فاده از ٪ IPA ، به دلیل تبخیر فوری و منعقد شدن پروتئینئ ها اثر ضدعفونی سازی پایینی دارد. در نتیجه نوع دردصد با این که خالص تر است. اما زمان بیشتری برای ضد عفونی سازی نیاز دارد و عملکرد پایین تری نیز از خود نشان  می دهد

اتانول نوعی الکل است. که عمده ترین کاربرد ان در تهیه نوشیدنی های الکلی می باشد. ماده ای فرار و آتش گیر است. و به دلیل خواصی مانند نقطه انجماد پایین در صنعت در تهیه ضد یخ نیز کاربرد دارد. به عنوان حلال در صنایع عطر و رنگ سازی مورد است.فاده قرار می گیرد.

ایزوپروپانول خوراکی نمی باشد. در مقایسه با سایر الکل ها در بدن انسان به شکل متفاوتی متابولیزه می شود و نوشیدن مقادیر اندکی از این الکل می تواند منجر به مرگ یا در کسانی که زنده مانده اند به کوری دائمی مبتلا شوند. دوز مرگ آور این ماده در بزرگسالان اونس است..



( Sale ) `s other