Sale Isopropyl alcohol In Dehak Industrial City

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در مقیاس بزرگتر، صنعت چاپ از این ترکیب به عنوان حلال و برای شستن است.ون و تولوئن که حلال هستند است.فاده می کند. لازم به ذکر است. که هیچ انتخاب بهتری جز IPA برای تمیز کردن پرینترهای سه بعدی وجود ندارد. این ماده نسبتاً سریع عمل می کند و می تواند در اکثر چاپگرهای سه بعدی که از مواد اولیه مختلفی است.فاده می کنند مورد است.فاده قرار بگیرد.

انتظار می رود بازار آن CAGR بیش از ٪ را در طول دوره تا ثبت کند. مهمترین عوامل رشد بازار آن افزایش است.فاده در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت های شخصی و است.فاده گسترده از IPA به عنوان مواد تمیز کننده است.. طبق پیش بینی های به عمل آمده اندازه بازار جهانی به . میلیارد دلار خواهد رسید ، که با CAGR .٪ از سال تا گسترش می یابد. پیش بینی می شود که افزایش تقاضا برای حلال ها در طیف وسیعی از صنایع در سطح جهان به عنوان یک عامل کلیدی برای رشد، در سال های پیش رو نیز باقی بماند. همچنین گسترش ویروس کرونا توانست بازار آن را به عنوان یک ضدعفونی کننده تحت تاثیر قرار دهد.

استفاده از این ماده از تمیز کردن آینه های خانگی گرفته تا ضد عفونی کردن در بیمارستان ها بسیار گسترده است.. همچنین برای پاک کردن چربی ها و تمیز کردن رسوبات خشک است.فاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای برجسته این ترکیب در تمیز کردن وسایل الکترونیکی است..



( Sale ) `s other