Sale Isopropyl alcohol In East of Tehran

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سوء مصرف این الکل به صورت است.نشاقی یا خوراکی یعنی چیزی در حدود میلی لیتر برای یک بزرگسال بیشتر از حد تحمل و توان بدن انسان است. و منجر به مسمومیت می شود. برای درمان مسمومیت ناشی از این الکل در مرحله اول از درمان دیالیز انجام می شود تا الکل و است.ون (ناشی از تجزیه این الکل به وسیله آنزیم ها) از بدن خارج شود. در صورتی که بدن فرد با کمبود آب مواجه شود لازم است. این کمبود به طرق مختلف جبران و جایگزین شود. با اکسیژن درمانی به ریه ها برای دفع این مواد کمک می شود.

گاها شمع­هایی که برای مدتی طولانی است.فاده نشده اند دچار جرم و کثیفی شده و تمیز کردن آن ها با پارچه ی آغشته به ایزوپروپیل سبب جرم زدایی می­شود. تمیز کردن جای چسب برچسب قیمت ها، شیشه های عینک، تجهیزات آزمایشگاهی، آینه، تمیز کردن اثر انگشت و لک آب از روی سطوح مختلف، ابزارهای باغبانی، برس ها و قلموهای آرایشی، اجاق گاز، بو زدایی داخل کفش، بوزدایی دست ها پس از کار با سبزیجاتی مانند سیر و پیاز، اسپری کردن مقادیری از آن بر روی گردن به عنوان یک ضد عرق و برای جلوگیری از رنگ گرفتن یقه لباس، ثابت کردن آرایش، از بین بردن شپش در سگ ها از دیگر کاربردهای ایزوپروپیل الکل است.. مخلوط کردن یک فنجان از ایزوپروپیل الکل با ۵ – قطره از اسانس های روغنی می تواند به عنوان خوشبو کننده های هوا است.فاده شود. (expert home tips, )

در مصارف خانگی نیز می توانید این ماده را برای از بین بردن رنگ از روی لباس ها نیز است.فاده نمایید. همچنین رابینگ الکل یک عامل تمیز کننده عالی برای از بین بردن چربی، روغن و کثیفی های سنگین از رنگ خودرو است.. رابینگ عامل بسیار مهمی است. که برای آماده سازی سطوح خودرو برای رنگ تازه، پوشش خودرو و موارد دیگر است.فاده می شود. ابن ماده همچنین می تواند برای پاک کردن لایه های قدیمی موم از رنگ خودرو است.فاده شود.



( Sale ) `s other