Sale Isopropyl alcohol In Kharazmi Industrial City

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برای تشخیص انواع الکل ها از یکدیگر می توان از تست شعله بهره گرفت. امروزه شاهد هستیم که افراد سودجو با بی رنگ کردن الکل های صنعتی (متانول) آن را تحت عنوان اتانول به فروش می رسانند و با این کار باعث صدمه جدی به سلامت افراد و یا حتی مرگ آنها می شوند. یکی از روش های تشخیص و شناسایی الکل ها تست شعله می باشد. تفاوت رنگ شعله اتانول و متانول یکی از راه هایی است. که می توان این دو الکل را از یکدیگر شناسایی کرد. برای این کار با رعایت نکات ایمنی مقداری از الکل را در ظرفی مثل یه بشقاب ریخته و شعله را به آن نزدیک می کنیم همانطور که در این تصویر ملاحظه می کنید رنگ شعله متانول در سمت چپ تصویر آبی و اتانول آبی متمایل به زرد و ایزوپروپانول زرد می باشد.

عفونت های بیمارستانی هنوز هم یکی از دلایل اصلی مرگ و میر است.. این عفونت ها ممکن است. از یک بیمار به بیمار دیگر یا از طریق دستگاه های پزشکی منتقل شوند. شیوع این عفونت ها در بیمارستان ٪ -٪ است.. این میزان در برخی از کشورهای توسعه نیافته به حدود درصد نیز، می رسد. با کمک این ماده و ضدعفونی سازی مرتب بیمارستان و لوازم پزشکی مورد است.فاده از انواع عفونت های بیمارستانی می توان تا حدود زیادی جلوگیری به عمل آورد.

شماتیک یک فرآیند معمولی در هیدرتاسیون مستقیم پروپیلن در شکل () آورده شده است.. تفاوت اصلی بین فرآیندهای مستقیم و غیرمستقیم این است. که فشار بسیار بیشتری برای فرآیند هیدرتاسیون مستقیم لازم است.. هیدراتاسیون مستقیم پروپیلن فرآیند بهتری برای تولید ایزوپروپیلن است. زیرا از برخی مشکلات خوردگی و محیطی که در فرآیندهای هیدرتاسیون غیر مستقیم ایجاد می‌شود جلوگیری می‌کند.



( Sale ) `s other