Sale Isopropyl alcohol In Nasirabad Industrial City

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دلیل بسیار مهم بودن آب این است. که به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و نقش اصلی در دناتوره سازی پروتئین های غشای سلول میکروازگانیسم ها دارد. محلول های ٪ IPA در شکسته شدن کامل دیواره سلول بسیار موثر هستند. همچنین ، وجود آب باعث کند شدن تبخیر و افزایش زمان تماس سطح با غشا می شود. است.فاده از ٪ IPA ، به دلیل تبخیر فوری و منعقد شدن پروتئینئ ها اثر ضدعفونی سازی پایینی دارد. در نتیجه نوع دردصد با این که خالص تر است. اما زمان بیشتری برای ضد عفونی سازی نیاز دارد و عملکرد پایین تری نیز از خود نشان  می دهد

سلام وقتتون بخیر به دلیل آنکه برای از بین بردن باکتری ها ، ویروس ها و&#; مقداری آب نیاز است.، این ماده با غلظت های بالا نمی تواند سبب از بین بردن میکروارگانیسم ها شود. تنها با وجود آب است. که این ماده می تواند دیواره ی سلولی میکروارگانیسم ها را نابود کند. عموما غلظت های بالای درصد از این ترکیب به منظور ضدعفونی سازی مورد است.فاده قرار می گیرد. رایج ترین غلظت مورد است.فاده از این ترکیب حدود درصد می باشد.

گرید بهداشتی IPA بر اساس خلوص و بو متفاوت می باشد.  IPA به عنوان یک عامل ضد کف و حلال عمل می کند و ویسکوزیته را کاهش می دهد. تقریباً در تمام محصولات آرایشی و بهداشتی مانند مراقبت از پوست، محصولات آرایشی، لوسیون های پس از اصلاح، مراقبت از ناخن و مو و غیره یافت می شود.



( Sale ) `s other