Sale Isopropyl alcohol In Payetakht Industrial City

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شماتیک یک فرآیند معمولی در هیدرتاسیون مستقیم پروپیلن در شکل () آورده شده است.. تفاوت اصلی بین فرآیندهای مستقیم و غیرمستقیم این است. که فشار بسیار بیشتری برای فرآیند هیدرتاسیون مستقیم لازم است.. هیدراتاسیون مستقیم پروپیلن فرآیند بهتری برای تولید ایزوپروپیلن است. زیرا از برخی مشکلات خوردگی و محیطی که در فرآیندهای هیدرتاسیون غیر مستقیم ایجاد می‌شود جلوگیری می‌کند.

خوردن ایزوپروپیل الکل سبب خواب آلودگی، بیهوشی، درد معده، تهوع، اسهال، است.فراغ، وگرفتگی عضلات می شود. نوشیدن این حلال دردوزهای حدود ۵ میلی لیتر می تواند سبب مرگ شود. بهتر است. ایزوپروپیل الکل از گرما، جرقه، شعله و دیگر منابع احتراق دور نگه داشته شود. همچنین حضور اکسید کننده های قوی مانند است.الدهید، کلر، اتیلن اکسید، اسیدها و ایزوسیانات ها در نزدیکی ایزوپروپیل الکل خطرناک است..

شرکت کیمیا تجارت رازی در سال و با هدف تامین مواد اولیه شیمیایی صنایع زیربنایی کشور تاسیس گردید. این مجموعه با ایجاد یک زنجیره تامین و نمایندگی محصولات برندهای معتبر جهانی مفتخر است. که به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین منابع تامین کننده مواد شیمیایی کشور در زمینه رنگ، تینر، چسب و چاپ به شمار می‌آید.



( Sale ) `s other