Sale Isopropyl alcohol In Pishva Industrial City

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



انتظار می رود بازار آن CAGR بیش از ٪ را در طول دوره تا ثبت کند. مهمترین عوامل رشد بازار آن افزایش است.فاده در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت های شخصی و است.فاده گسترده از IPA به عنوان مواد تمیز کننده است.. طبق پیش بینی های به عمل آمده اندازه بازار جهانی به . میلیارد دلار خواهد رسید ، که با CAGR .٪ از سال تا گسترش می یابد. پیش بینی می شود که افزایش تقاضا برای حلال ها در طیف وسیعی از صنایع در سطح جهان به عنوان یک عامل کلیدی برای رشد، در سال های پیش رو نیز باقی بماند. همچنین گسترش ویروس کرونا توانست بازار آن را به عنوان یک ضدعفونی کننده تحت تاثیر قرار دهد.

این ماده بیشتر از آن چیزی که از کاربردهای روزمره آن آگاه هستیم کاربرد دارد. بیشترین حجم است.فاده از آن در صنایع مثل کشاورزی، داروسازی، حلال ها و کاتالیزور است.فاده می شود. برای مصارف مختلف در خانه و همچنین برای فرآیندهای صنعتی و دارویی کاربرد دارد. در شکل زیر شماتیکی از کاربردهای مختلف ایزوپروپانول آورده شده است..

این الکل به راحتی از طریق پوست جذب می شود، بنابراین ریختن مقدار زیادی IPA بر روی پوست ممکن است. مسمومیت اتفاقی ایجاد کند. مقادیر کمی IPA بر روی پوست خطرناک نیست، اما تماس مکرر با پوست می تواند باعث خارش، قرمزی، بثورات پوستی، خشک شدن و ترک خوردن شود. تماس طولانی مدت پوست ممکن است. باعث خوردگی شود.



( Sale ) `s other