Sale Isopropyl alcohol In Sahand Industrial City

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



وجود آب عامل مهمی در تخریب یا جلوگیری از رشد میکروارگانیسم های بیماری زا با الکل ایزوپروپیل است.. آب به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و نقش اساسی در دناتوره سازی پروتئین های غشای سلول رویشی دارد. محلولهای ٪ IPA با نفوذ بیشتری به دیواره سلول که در کل سلول نفوذ می کند، تمام پروتئین ها را منعقد می کند و بنابراین میکروارگانیسم از بین می رود. مقدار آب اضافی تبخیر را کند می کند، بنابر این زمان تماس سطح را افزایش و اثربخشی را افزایش می دهد. غلظت الکل ایزوپروپیل بیش از ٪ فوراً پروتئین ها را منعقد می کند. در نتیجه، یک لایه محافظ ایجاد می شود که از پروتئین های دیگر در برابر لخته شدن بیشتر محافظت می کند.

در مقیاس بزرگتر، صنعت چاپ از این ترکیب به عنوان حلال و برای شستن است.ون و تولوئن که حلال هستند است.فاده می کند. لازم به ذکر است. که هیچ انتخاب بهتری جز IPA برای تمیز کردن پرینترهای سه بعدی وجود ندارد. این ماده نسبتاً سریع عمل می کند و می تواند در اکثر چاپگرهای سه بعدی که از مواد اولیه مختلفی است.فاده می کنند مورد است.فاده قرار بگیرد.

الکل ایزوپروپیل را اولین محصول پتروشیمی می نامند. سه روش مختلف برای تولید این ماده وجود دارد که عبارتند از: هیدراتاسیون غیرمستقیم پروپیلن ، هیدراتاسیون مستقیم پروپیلن و هیدروژناسیون کاتالیستی است.ون. هیدراتاسیون غیرمستقیم ، که به آن فرآیند اسید سولفوریک نیز گفته می شود ، تنها روشی بود که برای تولید ایزوپروپانول در سراسر جهان مورد است.فاده قرار گرفت تا اینکه اولین فرآیند هیدراتاسیون مستقیم تجاری در سال آغاز شد. هر روش مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال ، هیدراتاسیون مستقیم نسبت به هیدراتاسیون غیر مستقیم با واسطه اسید سولفوریک خورنده کمتری است.. با این حال ، روش مستقیم ، برخلاف فرآیند غیرمستقیم ، به یک پروپیلن خالص نیاز دارد ، که می تواند از یک جریان تصفیه شده رقیق است.فاده کند



( Sale ) `s other