Sale Isopropyl alcohol In Shahr ray

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



صفحه کلید کامپیوتر، ماوس و مادربرد با است.فاده از IPA می توانند با کمترین تلاش از شر آلودگی خلاص شوند. هنگام شروع تمیز کردن دستگاه الکترونیکی باید اقدامات احتیاطی خاصی انجام شود، مطمئن شوید که IPA که قرار است. روی وسایل الکترونیکی اسپری شود در دمای اتاق باشد، زیرا دمای بالاتر ممکن است. باعث ایجاد جرقه یا اثرات نامطلوب شود. از IPA خالص درصد در تمیزسازی دستگاه‌های الکترونیکی است.فاده کنید، زیرا غلظت‌های پایین‌تر محتوای آب بیشتری دارند و برای ابزارهایی که از برق برای عملکردشان است.فاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود.

ایزوپروپانول، به ویژه در محلول های بین تا درصد الکل با تا درصد آب خالص، یک عامل ضد میکروب، باکتری، قارچ و ویروس  است.. هنگامی که غلظت الکل به زیر ٪ کاهش یابد، اثر مطلوب آن برای ضد عفونی کردن به شدت کاهش می یابد. به طور قابل توجهی، غلظت های بالاتر الکل باعث ایجاد خواص ضد باکتری، ویروس کش یا قارچ کش مطلوب تری نمی شوند.

به دلیل انحلال پذیری رنگ در ایزوپروپیل الکل از این حلال برای تمیز کردن رنگ ها است.فاده می شود. (Bell-Young) همچنين به دليل اينكه ايزوپروپيل الكل هم حلال مناسبي در كنار است.ر ها و كتونهاست، براي ارزان سازي فرمولاسيون حلال رنگهاي حساس پايه نيتروسلولز است.فاده مي شود. ایزوپروپیل الکل برای تمیز کردن رنگ های آکریلیک از روی لباس گزینه ی مناسبی است..



( Sale ) `s other