Sale Isopropyl alcohol In lalezar market

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برای ثبت سفارش و خرید ایزوپروپیل الکل چیست؟ | ایزوپروپانول | خرید ایزوپروپیل الکل و اطلاع از قیمت روز این ماده می توانید با کلیک بر روی دکمه "ثبت سفارش عمده" و یا مراجعه به صفحه تماس با ما، با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

در مصارف خانگی نیز می توانید این ماده را برای از بین بردن رنگ از روی لباس ها نیز است.فاده نمایید. همچنین رابینگ الکل یک عامل تمیز کننده عالی برای از بین بردن چربی، روغن و کثیفی های سنگین از رنگ خودرو است.. رابینگ عامل بسیار مهمی است. که برای آماده سازی سطوح خودرو برای رنگ تازه، پوشش خودرو و موارد دیگر است.فاده می شود. ابن ماده همچنین می تواند برای پاک کردن لایه های قدیمی موم از رنگ خودرو است.فاده شود.

انتظار می رود بازار آن CAGR بیش از ٪ را در طول دوره تا ثبت کند. مهمترین عوامل رشد بازار آن افزایش است.فاده در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت های شخصی و است.فاده گسترده از IPA به عنوان مواد تمیز کننده است.. طبق پیش بینی های به عمل آمده اندازه بازار جهانی به . میلیارد دلار خواهد رسید ، که با CAGR .٪ از سال تا گسترش می یابد. پیش بینی می شود که افزایش تقاضا برای حلال ها در طیف وسیعی از صنایع در سطح جهان به عنوان یک عامل کلیدی برای رشد، در سال های پیش رو نیز باقی بماند. همچنین گسترش ویروس کرونا توانست بازار آن را به عنوان یک ضدعفونی کننده تحت تاثیر قرار دهد.



( Sale ) `s other