Sale Magnesium chloride In Malard

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت شیمی گستر آران با هدف ورود به صنایع فرآوری و تولید مـواد شیمیایی نوآورانه در سال تغییر ماموریت داده و به منظور دستیابی به ماموریت خود به بررسی محصولات و مواد مختلف در این حوزه پرداخت. محصولات تولـیدی شـرکت شـیمی گسـتر آران در حال حاضر اکسید منیزیم،هیدروکسیدمنیزیم، کلرید کلسیم و کلرید منیزیم می باشد.

)ازکلرید منیزیم به عنوان یک منبع ماده با ارزش خوراکی کاربرد دارد. که بر روی مواد سمی در بدن، اثر گذاشته و آنها را دفع میکند و موجب می شود که بدن شما جوان و با نشاط به چشم آید. و از روند عفونتها در بدن جلوگیری به عمل می آورد. بنابر این کلرید منیزیم برای تمام افراد در هر سن وسالی مفید است..

نتیجه نشان میداد که مکمل روزانه کلرید منیزیم سبب درمان نشانه های افسردگی می شود و لذا قدرت این ترکیب را برای رایج کردن برابری روانی کلی است.حکام میبخشد. و تحقیقات به چاپ رسیده دیگر دیابت، چاقی و متابولیسم اثر خوب منیزیم کلرید را بر واکنش انسولین تصویب می کند. این تحقیقات دارای مکمل خوراکی منیزیم برای بیماران گرفتار به چاقی و غیردیابتی بود. شرکت کنندگان درمان قابل بالایی در علامت قند خون ناشتا و واکنش انسولین نشان دادند که بدین معنی است. که کلرید منیزیم موجب به کنترل مقاومت به انسولین و دیابت نوع کمک کند، کارکرد کلرید منیزیم در مطالعات صورت گرفته در مرکز تحقیقات گیاهان در U.K. مورد برسی ونقد قرار گرفت. در این تحییقات بیماران به مدت هفته در لیست درمان مگنزیم پوستی قرار گرفتند. نتیجه حاکی بر آن بود که کلرید منیزیم سبب بالا رفتن میزان منیزیم سلولی و بالا رفتن سم زدایی می شود.



( Sale ) `s other