Sale Magnesium chloride In Payetakht Industrial City

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



فروشگاه ATR-MED، با تشکیل تیمی از نخبگان کشور (عضو بنیاد ملی نخبگان و دارای مقالات علمی متعدد ثبت‌شده در مجلات معتبر) که ارتباط نزدیک علمی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اروپا و آمریکایی را دارد، فعالیت خود را به‌طور تخصصی در زمینه فروش آنلاین جامع محصولات علوم زیستی و خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد.

نتیجه نشان میداد که مکمل روزانه کلرید منیزیم سبب درمان نشانه های افسردگی می شود و لذا قدرت این ترکیب را برای رایج کردن برابری روانی کلی است.حکام میبخشد. و تحقیقات به چاپ رسیده دیگر دیابت، چاقی و متابولیسم اثر خوب منیزیم کلرید را بر واکنش انسولین تصویب می کند. این تحقیقات دارای مکمل خوراکی منیزیم برای بیماران گرفتار به چاقی و غیردیابتی بود. شرکت کنندگان درمان قابل بالایی در علامت قند خون ناشتا و واکنش انسولین نشان دادند که بدین معنی است. که کلرید منیزیم موجب به کنترل مقاومت به انسولین و دیابت نوع کمک کند، کارکرد کلرید منیزیم در مطالعات صورت گرفته در مرکز تحقیقات گیاهان در U.K. مورد برسی ونقد قرار گرفت. در این تحییقات بیماران به مدت هفته در لیست درمان مگنزیم پوستی قرار گرفتند. نتیجه حاکی بر آن بود که کلرید منیزیم سبب بالا رفتن میزان منیزیم سلولی و بالا رفتن سم زدایی می شود.

کلرید منیزیم چیست فرمول شیمیایی کلرید منیزیم: MgCl جرم مولی: ۵٫ گرم بر مول شناسه آیوپاک: Magnesium dichloride فرمول مولکولی: MgCl انحلال‌پذیری در آب: anhydrous; . g/ ml ( °C); . g/ mL ( °C) hexahydrate; g/ mL ( °C) شکل ظاهری: بلورهای جامد سفید یا بی‌رنگ است.. این محصول کاربرد بالا و مفیدی دارد و به وسیله سنگ معدن منیزیت ساخته میشود. یکی از اساسی ترین کاربردهای مهم این ماده در مهار گرد و غبار و ثابت سازی شن های روان است.. نکته: میزان قیمت کلرید منیزیم به &#;



( Sale ) `s other