Sale Magnesium chloride In qarchak Industrial City

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این ماده در بسیاری از آنزیم‌ها از جمله DNAse ، برخی از آنزیم‌های محدود الاثر و ریبونوکلئاز H یک فاکتور ضروری برای عملکرد آنزیم است.. همچنین به‌طور گسترده‌ای برای تأمین یون منیزیم در روش‌های مختلف بیولوژی مولکولی، از جمله واکنش‌های PCR است.فاده می‌شود. یون‌های منیزیم یکی از اجزای مهم واکنش‌های PCR است. که با الگو DNA ، dNTP و Taq DNA پلیمراز تعامل دارند.

به عنوان مکمل غذایی جهت تأمین، منیزیم آن‌ها کاربرد دارد؛ که با منیزیم با اتصال به کلسیم و فسفر در ثبات است.خوان آن‌ها نقش دارد و علاوه بر آن بر هضم غذاهای آن‌ها کاربرد دارد. همچنین باعث افزایش کیفیت تخم مرغ های پرورشی و بهبود عملکرد جوجه کشی نیز می‌شود.

توئین یا پلی سوربات چیست پلی سوربات ۸ (به انگلیسی: Polysorbate ) یا توئین با فرمول شیمیایی CHO یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم است.. که جرم مولی آن گرم بر مول می‌باشد. پلی سورباتها یا تویین ها یک دسته از امولسیفایرها هستند که به عنوان امولسیفایر دارای کاربرد غذایی و دارویی و بهداشتی می باشند. پلی سورباتها مایعاتی روغنی شکل هستند که از اتوکسیله شدن است.رهای سوربیتان بدست می آیند. است.رهای سوربیتان نیز از واکنش سوربیتول آبگیری شده که به سوربیتان معروف است. با &#;



( Sale ) `s other