Sale Magnesium sulfate In Malard

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



با سلام. همیشه کشاورزی و کودسازی از بحث های مهم شیمیایی بوده و هست و در این بین نمک های معدنی نقش به سزایی تو فراهم کردن مواد معدنی مورد نیاز گیاهان داشته اند. در این بین عنصر منیزیم که به صورت نمک های منیزیمی در طبیعت نیز یافت می شود برای گیاهان سبز دارای اهمیت بیشتری بوده است. زیرا که منیزیم عنصر اصلی کلروفیل می باشد. فروشگاه مواد شیمیایی اشیم نیز با فراهم کردن نمک منیزیم سولفات (یا همان نمک اپسوم) و امکان فروش آن در گریدها و برندهای مختلف, سعی نموده است. که بیشترین رضایت مشتریان را فراهم نماید

در هر مولکول کلروفیل نیز یک اتم منیزیم وجود دارد. هنگام کمبود منیزیم نه تنها گیاهان زرد میشوند، بلکه از تشکیل سایر رنگدانه های گیاهی مانند کاروتن کاسته میشود. این عنصر به صورت کاتیون دو ظرفیتی Mg+ توسط گیاه جذب میشود. شکل تجاری این عنصر بصورت دولومیت، سولفات منیزیم با و % mgo و اکسید منیزیم با % mgo در دسترس میباشد.

سلام. وقت شما هم بخیر باشه. همانطور که فرمودید از مزیت های مهم نمک سولفات منیزیم نسبت به سایر مواد افزودنی و نمک های معدنی حاوی منیزیم در خاک، حلالیت بالای سولفات منیزیم است. که امکان تغذیه برگی را نیز میسر می کند. از طرفی محلول های سولفات منیزیم تقریباً pH خنثی دارند و در مقایسه با نمک های دیگر منیزیم که خاصیت قلیایی یا بازی دارند, اسیدیته یا pH را تغییر نمی دهد که این موضوع یک مزیت برای نمک سولفات منیزیم می باشد.



( Sale ) `s other