Sale Magnesium sulfate In Sahand Industrial City

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سولفات منیزیم ماده ای  سفید رنگ بوده و بعنوان یک منبع منیزیم شناخته می‌شود.از منیزیم به عنوان مکمل افزودنی خوراک دام و طیور است.فاده می‌شود. منیزیم در رشد اسکلت به عنوان جزء تشکیل دهنده است.خوان ضروری است..بر اثرکمبود منیزیم  در گوسفندان و گاو‌های شیرده بیماری ( هیپومنیزی) بروز می‌کند و چند آنزیم (آلکالین،فسفاتاژ پلاسما،انولاز و پیرو وات فسفوکیناز) در عضله کاهش می‌یابد و منجربه گرفتگی عضلات حیوان می‌شود. کمبود منیزیم در طیور نیز باعث بروز اغماء و تشنجات عصبی گردیده، و در جوجه‌ها موجب نرمی است.خوان‌ها و کاهش رشد مرغ های گوشتی می شود.

بر اثرکمبود منیزیم  در گوسفندان و گاو‌های شیرده بیماری ( هیپومنیزی) بروز می‌کند و چند آنزیم (آلکالین،فسفاتاژ پلاسما،انولاز و پیرو وات فسفوکیناز) در عضله کاهش می‌یابد و منجربه گرفتگی عضلات حیوان می‌شود. کمبود منیزیم در طیور نیز باعث بروز اغماء و تشنجات عصبی گردیده، و در جوجه‌ها موجب نرمی است.خوان‌ها و کاهش رشد مرغ های گوشتی می شود.

از گرید دارویی نمک منیزیم سولفات در کارهای تحقیقاتی بر روی کاربرد پزشکی این نمک است.فاده های زیادی میشه. این موضوع کاملا روشنه که منیزیم روی افسردگی تاثیر داره و به عنوان یک مسکن جهت سردرد های میگرنی و درد های مزمن دارای کاربرد هستش. از نمک سولفات منیزیم نیز به صورت مستقیم در درمان بیماری های تنفسی مثل آسم و اکلامپسی است.فاده میشه. با این وجود بازم مطالعه پزشکی و دارویی بر روی نمک منیزیم سولفات ادامه دار هستش. ممنون از اشیم



( Sale ) `s other