Sale Manganese oxide In Pakdasht

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مایع و بخار بسیار قابل اشتعال است.. در صورت بلعیدن و ورود به مجاری تنفسی ممکن است. کشنده باشد. باعث تحریک پوست می شود. ممکن است. باعث خواب آلودگی یا سرگیجه شود. برای آبزیان با اثرات ماندگار بسیار سمی است.. از گرما / جرقه / شعله های باز / سطوح داغ خودداری کنید. سیگار کشیدن ممنوع. از رها کردن در محیط جلوگیری کنید. در صورت بلعیده: دهان را بشویید. در صورت برخورد با پوست: با آب و صابون زیادی بشویید. در مکانی دارای تهویه مناسب نگهداری کنید. درب ظرف را محکم بسته نگه دارید.

این ماده دارای دارای خواص شیمیایی است.ثنایی است.. این ترکیب شیمیایی به آسانی با اسیدها و آلی‌ها واکنش نمی‌دهد و خیلی کم در آب حل می‌شود. این خواص شیمیایی باعث می‌شود که اکسید منیزیم در محیط‌های خاصی مانند صنایع آتش‌نشانی و صنایع فضایی مورد است.فاده قرار گیرد.

ما در این مرکز، امکان خرید پودر اکسید منگنز را برای تمامی صنعتگران و پژوهشگران تسهیل نموده ایم. قیمت اکسید منگنز Manganese Oxide در این سایت پایین تر از سایت های مشابه می باشد، به طوری که ما بالاترین کیفیت را برای محصولات خود تضمین می کنیم. فرآیند خرید اکسید منگنز از این شرکت، با آگاهی کامل خریدار از تمامی مشخصات ماده صورت می گیرد. این مجموعه، با ارائه پایین ترین قیمت اکسید منگنز میکرو سایز در بازار، در راستای سیاست های شرکت، که حجم بالای فروش می باشد گام برمی دارد. فرآیند فروش پودر اکسید منگنز MnO در سایت، به این صورت است. که مشتری پس از بررسی و انتخاب میکرو پودر اکسید منگنز MnO مورد نظر خود از بین گرید های موجود، خرید را در کمترین زمان به صورت آنلاین و در حجم های مختلف، انجام داده و محصول در کمترین زمان ممکن به آدرس مشتری ارسال می گردد.



( Sale ) `s other