Sale Manganese oxide In Sahand Industrial City

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اگر به مواد شیمیایی که در صنایع مختلف کاربردی هستند دقت کنیم می توانید به بهترین شکل ممکنه باعث بهبود شرایط زندگی خود باشید. البته باید دقت داشت که این ترکیب شیمیایی در صنایع مختلفی کاربردی می باشند نیازمند گرفتن نظر از متخصصان علوم کاربردی می باشد. منگنز (II) اکسید یک منبع منگنز حرارتی بسیار نامحلول است. که برای کاربردهای شیشه ، اپتیک و سرامیک مناسب است.. اکسید منگنز یک جامد سبز و خلوص بالا (.٪) پودر اکسید منگنز (MnO) منبع اصلی طبیعی منگنز است.. ترکیبات اکسیدی رسانای الکتریسیته نیستند. با این حال ، برخی از اکسیدهای ساخت یافته پروسکایت به طور الکترونیکی در کاتد پیلهای سوختی اکسید جامد و سیستمهای تولید اکسیژن کاربرد دارند. آنها ترکیباتی هستند که حداقل یک آنیون اکسیژن و یک کاتیون فلزی دارند. آنها به طور معمول در محلولهای آبی (آب) نامحلول هستند و بسیار پایدار هستند و در سازه های سرامیکی به سادگی تولید کاسه های سفالی به قطعات الکترونیکی پیشرفته و در اجزای سازه ای سبک وزن در کاربردهای هوافضا و الکتروشیمیایی مانند پیل های سوختی که در آنها رسانایی یونی از خود نشان می دهند ، مفید هستند. ترکیبات اکسید فلز آنیدریدهای اساسی هستند و بنابراین می توانند با اسیدها و با عوامل کاهنده قوی در واکنشهای اکسیداسیون واکنش دهند. اکسید منگنز (II) همچنین به شکل گلوله ، قطعه ، پودر ، اهداف پاشش کننده ، قرص و پودر نانویی (از تأسیسات تولید نانومقیاس American Elements) موجود است.. اکسید منگنز به طور کلی بلافاصله در اکثر حجم ها موجود است.. ترکیبات با خلوص فوق العاده بالا و خلوص بالا ، کیفیت و کاربرد نوری را به عنوان است.انداردهای علمی بهبود می بخشد. پودرها و سوسپانسیون های عنصری در مقیاس نانو ، به عنوان اشکال جایگزین سطح بالا ، ممکن است. در نظر گرفته شوند. شما عزیزان و گرامیان شایسته بهترین ها هستید لذا شرکت نرمال لابو توانسته در صنایع مختلف بهترین ها محصولات و خدمات را به شما گرامیان بدهد و نامی آشنا در حوضه مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی باشد. برای بررسی اکسید منگنز و تکمیل فرم است.علام می توانید به واحد فروش و پشتیبانی آنلاین فروشگاه نرمال لابو مراجعه نمایید.

قیمت : ۵٬ شرکت قطران شیمی ماده منگنز دی اکسید را بفروش می‌رساند. قیمت این ماده متناسب با نوع بسته‌بندی از ۵, تومان آغاز می شود. قطران شیمی تجهیز تماس با تامین کننده محصولات تامین کننده افزودن به سبد خرید اکسید منگنز کیمیا گسترش کد شناسایی (Cas No) : -- بسته بندی : کیسه ۵ کیلوگرمی کشور تولید کننده : روسیه

در صورت تماس اکسید منگنز با پوست، نواحی مورد نظر را با آب و صابون شستشو دهید؛ اگر اکسید منگنز با چشک تماس پبدا کرد، آن را فورا به مدت ۵ دقیقه با آب فراوان بشویید و در صورت تحریک به پزشک مراجعه کنید. هنگام است.نشاق اکسید منگنز فرد را به هوای تازه انتقال دهید، حفره بینی را با آب تمیز و از اکسیژن است.فاده کنید. بهتر است. هنگام کار با این ماده از تجهیزات ایمنی و محافظتی است.فاده کنید. در صورت بلع اکسید منگنز، است.فراغ را القا نکنید، دهان را با آب شسته و مقدار زیادی آب و یا شیر بنوشید. اکسید منگنز را در مخازن محکم دربسته در مکان خنک و خشک با تهویه مناسب نگهداری کنید.



( Sale ) `s other