Sale Methylene Chloride In Kharazmi Industrial City

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



فروش متیلن کلراید به تمامی نقاط ایران متیلن کلراید را با کیفیت عالی از ما خریداری کنید . این شرکت متیلن کلراید (Methylene Chloride) را از کشورهای چین و کره جنوبی وارد می کند . فروش متیلن کلراید مرغوب و اصل مناسب ترین قیمت متیلن کلراید را از ما بخواهید . جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید متیلن کلراید با ما تماس بگیرید .

ظروف حاوی دی کلرومتان در بسیاری از کشورها دارای برچسب خطر است.. زیرا بسیاری از کارگران در اثر قرار گیری در معرض دی کلرومتان جان خود را از دست دادند. بعدها مشخص شد که این کارگران بدون هیچ گونه آموزش از این ماده است.فاده کردند. همان طور که می دانیم، دی کلرو

دی کلرو متان کاربرد زیادی در صنایع غذایی و آشامیدنی، مواد شوینده (در کارخانه تولید کفش و زیره کفش)، رنگ و رزین (به عنوان حلال در پاک کردن رنگ است.فاده می شود)، داروسازی، آزمایشگاه های تحقیقاتی، به عنوان حلال یا ماده کمکی در فرآیندهای موجود در صنایع شیمیایی (به عنوان مثال : تولید پلی کربنات، تولید تری است.ات)، اسپری رنگ یا اسپری حشره کش (فراریت بالای این ماده باعث شده است. که از آن در اسپری ها است.فاده کنند)، تولید فیلم است.ات، الیاف مصنوعی، چسب، جوهر چاپ و تخته مدار چاپی دارد.



( Sale ) `s other