Sale Methylene Chloride In Pakdasht

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دی کلرو متان کاربرد زیادی در صنایع غذایی و آشامیدنی، مواد شوینده (در کارخانه تولید کفش و زیره کفش)، رنگ و رزین (به عنوان حلال در پاک کردن رنگ است.فاده می شود)، داروسازی، آزمایشگاه های تحقیقاتی، به عنوان حلال یا ماده کمکی در فرآیندهای موجود در صنایع شیمیایی (به عنوان مثال : تولید پلی کربنات، تولید تری است.ات)، اسپری رنگ یا اسپری حشره کش (فراریت بالای این ماده باعث شده است. که از آن در اسپری ها است.فاده کنند)، تولید فیلم است.ات، الیاف مصنوعی، چسب، جوهر چاپ و تخته مدار چاپی دارد.

سلام من دوسه بار چندین ماه قبل روی دستم ریخت و باعث سوزش و قرمزی دستم شد. به پزشک مراجعه کردم و گفتن مسئله ای نیست . البته بلافاصله پس از تماس به مدت طولانی دستم رو شستم . سوختگی شدید نبود و مقداری هم که روی دستم ریخت بار اول شاید چیزی حدود پنج سی سی بود و بار بعد هم همین مقدار البته در ترکیب با مواد دیگر بود یعنی مثل بار اول خالص نبود ایا ممکنه خطری داشته باشه ؟

شما می توانید پاسخ تمامی این سوالات و سایر سوالات خود را در این مقاله بیایید. در صورتی که سوال مورد نظر شما در این مقاله موجود نبود. سوال خود را برای من کامنت کنید، در اسرع وقت پاسخگو خواهم بود. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. و امیدوارم از خواندن آن لذت ببرید.



( Sale ) `s other