Sale Methylene Chloride In Payetakht Industrial City

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



فروش متیلن کلراید به تمامی نقاط ایران متیلن کلراید را با کیفیت عالی از ما خریداری کنید . این شرکت متیلن کلراید (Methylene Chloride) را از کشورهای چین و کره جنوبی وارد می کند . فروش متیلن کلراید مرغوب و اصل مناسب ترین قیمت متیلن کلراید را از ما بخواهید . جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید متیلن کلراید با ما تماس بگیرید .

زمان مجاز برای نگهداری کلریدمتیلن، دو سال از تاریخ بسته­بندی می­باشد. این ماده می­تواند یا بصورت بالک و یا در درام­های فلزی لیتری پالت­دار یا بدون پالت عرضه­گردد. مخلوط این ماده با هوا پایدار وغیر قابل اشتعال است.. بخار این ماده در دمای بالا بسیار خطرناک است.. بخارات این ماده در غلظت بالا مانند مواد مخدر عمل می­کند و به عنوان یک ترکیب شیمیایی سرطانزا نیز شناخته می­شود. این ماده فراریت بالا داشته و غیر قابل اشتعال با قابلیت حلالیت بالا نیز می­باشد.

در این دما، هم متان و هم کلرومتان تحت سلسله واکنش هایی قرار می گیرند که به تدریج محصولات کلردار را تولید می کنند. مجموع تولید متیلن بی کلراید در آمریکا، اروپا و ژاپن در سال بالغ بر تن بوده است.. خروجی این واکنش ها مخلوطی از کلرو متان، دی کلرومتان، کلروفرم، تتراکلرید کربن و کلرید هیدروژن می باشد، که این مواد بوسیله تقطیر از هم جدا می شوند.



( Sale ) `s other