Sale Methylene Chloride In Qarchak

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دی کلرومتان حلال ایده ­آلی برای انواع فرآیندهای صنعتی محسوب می­ شود. این ماده در فرآیندهای مختلف و در صنایع بسیاری همچون رنگ ­زدایی، داروسازی، تولید مواد رنگ ­زدا، تمیز کردن فلزات، چسب ها، تولید فوم پلی­ یورتان، تولید رزین پلی­ کربنات و توزیع و فرمولاسیون حلال مورد است.فاده قرار می­ گیرد. منابع طبیعی حلال متیلن، شامل منابع اقیانوسی، ماکرو جلبک ­ها و آتش­فشان­ ها هستند. با ­این­ حال بیشتر دی­ کلرومتان یافته شده در محیط­ زیست نتیجه نشرهای صنعتی است..

از آن جا نگرانی های فراوانی در مورد تاثیر DCM بر محیط زیست و لایه اوزون وجود داشت. از این رو یک سری آزمایشات صورت گرفته است.. و آزمایشات حاکی از آن است. که دی کلرومتان تخریب کننده محیط زیست نمی باشد. زیرا دی کلرومتان قبل از رسیدن به لایه اوزون از بین می رود.

سلام من دوسه بار چندین ماه قبل روی دستم ریخت و باعث سوزش و قرمزی دستم شد. به پزشک مراجعه کردم و گفتن مسئله ای نیست . البته بلافاصله پس از تماس به مدت طولانی دستم رو شستم . سوختگی شدید نبود و مقداری هم که روی دستم ریخت بار اول شاید چیزی حدود پنج سی سی بود و بار بعد هم همین مقدار البته در ترکیب با مواد دیگر بود یعنی مثل بار اول خالص نبود ایا ممکنه خطری داشته باشه ؟



( Sale ) `s other