Sale Methylene Chloride In qarchak Industrial City

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اثرات حاد (کوتاه مدت) است.نشاق دی کلرومتان در انسان، شامل اثرات سیستم عصبی از جمله کاهش عملکردهای بینایی، شنوایی و حرکتی است.، اما این اثرات پس از توقف مواجهه قابل برگشت هستند. اثرات مواجهه مزمن (طولانی مدت) با دی کلرومتان نشان می دهد که سیستم عصبی مرکزی (CNS) یک هدف بالقوه در انسان و حیوانات است.. داده های انسانی در مورد متیلن کلرید و سرطان بی نتیجه است.. مطالعات حیوانی افزایش سرطان کبد، ریه و تومورهای خوش خیم غدد پستانی را به دنبال است.نشاق آن نشان داده است..

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

اولین مقادیر متیلن دی کلراید در سال ۸، توسط شیمیدان فرانسوی هنری ویکتور رگنا تولید شده است.. وی کلر و دی کلرومتان را با هم ترکیب و سپس در معرض نور خورشید قرار داد. بدین صورت گاز متیلن کشف شد. دی کلرومتان، به دو صورت طبیعی و مصنوعی تولید می ­شود.



( Sale ) `s other