Sale Nonylphenol10 In Ayene varzan Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



آلکیل فنول همانند نونیل فنول و بیسفنول A اثراتی است.روژنی بر بدن انسان دارد. این مواد به ژینواستروژن معروف اند. مواد است.روژنی و سایر مختل کننده های اندورسین، ترکیباتی هستند که هم در انسان و هم در موجودات حیات وحش، اثراتی مشابه هورمون دارند. ژینواستروژن ها معمولا با پیوستن به پذیرنده های است.روژنی و عملکردی رقابتی علیه است.روژن های طبیعی، ایفای نقش می کنند. نونیل فنول ها نشان داده اند که هورمون طبیعی است.رادیول (β-estradiol) را شبیه سازی می کنند و برای پیوستن به پذیرنده های است.روژنی ERα و ERβ با آن به رقابت می پردازند. یافته ها حاکی از آن است. که نونیل فنول بطور تصادفی اثراتی مشابه هورمون ها دارد، چون این ماده به سایر آزمایشات سایر آزمایشگاه ها نیز سرایت کرد؛ در سایر آزمایشات، با است.فاده از تیوب های پلی است.ایرن، است.روژن های طبیعی را مطالعه می کردند.

نونیل فنول ها در دسته شیمیایی عمومی آلکیل فنول ها قرار می گیرند. ساختار NP ها می تواند متفاوت باشد. گروه نونیل ممکن است. به حلقه فنل در موقعیتهای مختلف ، معمولاً - و به میزان کمتر موقعیت متصل شده و ممکن است. منشعب یا خطی باشد. یک نونیل فنل منشعب ، -نونیل فنل ، بیشترین تولید و بازار نونیل فنل است.. مخلوط ایزومرهای نونیل فنول یک مایع زرد کم رنگ است. ، اما ترکیبات خالص بی رنگ هستند. نونیل فنول ها در آب نسبتاً محلول هستند اما در الکل محلول هستند.

نونیل فنل های اتوکسیله سورفکتانت های غیریونی هستند که از افزایش گاز اتیلن اکساید به نونیل فنل به دست می آیند. نونیل فنل اتوکسیله با نام NPE و به دنبال آن بر اساس تعداد گاز اتیلن اکساید اضافه شده نام گذاری می­شود. NPE ,NPE ,NPE ,NPE مایعات ویسکوزی هستند، NPE, NPE   دمای اتاق مایعاتی با ویسکوزیته ی بالا هستند و گریدهای بالاتر جامدهای مومی شکل سفید رنگ هستند. گریدهای دیگر NPE مانند NPE و NPE در صورت درخواست موجود می باشد. محصولات نونیل فنل اتوکسیله امولسیفایرهای آب در روغن یا روغن در آب، مرطوب کننده، روان کننده و پخش کننده خوب و با پایدار کنندگی بالا هستند. نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و &#; است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..



( Sale ) `s other