Sale Nonylphenol10 In Bijin Rey Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تزریقات زیرپوستی نونیل فنول در اواخر دوران بارداری موجب بیان پروتئین های جفتی و رحمی خاص، برای مثال CaBP-k می شود، که حاکی از آن است. که امکان انتقال آن از جفت به جنین وجود دارد. همچنین، توانایی آن در سه ماهه ی اول جفت بیشتر از است.روژن درون زادی است.رادیول است.. بعلاوه، در معرض قرار گرفتن دوز پایینی از نونیل فنول در پیش از تولد موجب افزایش آپوپتوز (مرگ سلولی برنامه ریزی شده) در سلول های جفتی می شود. این “دوزهای پایین” در محدوده ی --- M قرار می گیرند که از میزان موجود در محیط زیست هم کمتر است..

نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..

نونیل فنول های اتوکسیله Nonylphenol Ethoxylated سورفکتانت های غیریونی هستند که از افزایش گاز اتیلن اکساید به نونیل فنول به دست می آیند. نونیل فنول اتوکسیله با نام NPE و به دنبال آن بر اساس تعداد گاز اتیلن اکساید اضافه شده نام گذاری میشود.NPE,NPE,NPE,NPEمایعات ویسکوزی هستند، NPE,NPEدر دمای اتاق مایعاتی با ویسکوزیته¬ ی بالا هستند و گریدهای بالاتر جامدهای مومی شکل سفید رنگ هستند.گریدهای دیگر NPE در صورت درخواست موجود می¬باشد.محصولات نونیل فنول اتوکسیله امولسیفایرهای آب در روغن یا روغن در آب ،مرطوب کننده، روان کننده و پخش کننده خوب و با پایدار کنندگی بالا هستند.



( Sale ) `s other