product Nonylphenol10 In Bomehen

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنول ها (Nonyl phenol)، که از لغات Nonus و Phenol در لاتین ریشه می گیرند، خانواده ای از ترکیبات آلی نزدیک بهم هستند که از فنول متصل به یک دنباله کربنه تشکیل شده اند. نونیل فنول ها می توانند ساختار های بیشماری داشته باشند، که همه آنها ممکن است. آلکیل فنول در نظر گرفته شوند. از نونیل فنول ها در تولید ضد اکسیداسیون ها، روان کننده های روغنی، شوینده های ظروف و البسه، امولوسیون کننده ها و حل کننده ها است.فاده می شود. همچنین، این ترکیبات، پیش ماده نونیل فنول های اتوکسیله (صابون مول ، صابون مول و …) و آلکیل فنول های اتوکسیله سورفاکتانت های غیر یونی مهم تجاری هستند که در شوینده ها، رنگ ها، آفت کش ها، محصولات خود مراقبتی و پلاستیک ها مورد است.فاده قرار می گیرند. نونیل فنول ها بخاطر رواج داشتن در محیط زیست و قابلیت ایفای نقش بعنوان مختل کننده اندورسین (غده درون ریز) و زینواستروژن، بخاطر قابلیت کنش با فعل و انفعال های است.روژن مانند، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. خاصیت است.روژنی و تجزیه بیولوژیکی این مواد، عمدتا به شاخه بندی زنجیره جانبی نونیل بستگی دارد. با مطالعه بر روی نونیل فنول، دانشمندان دریافتند که نونیل فنول می تواند به عنوان آگونیست پذیرنده است.روژنی جفت شونده با پروتئین G (GPER یا GPR) عمل کند.

آلکیل فنول همانند نونیل فنول و بیسفنول A اثراتی است.روژنی بر بدن انسان دارد. این مواد به ژینواستروژن معروف اند. مواد است.روژنی و سایر مختل کننده های اندورسین، ترکیباتی هستند که هم در انسان و هم در موجودات حیات وحش، اثراتی مشابه هورمون دارند. ژینواستروژن ها معمولا با پیوستن به پذیرنده های است.روژنی و عملکردی رقابتی علیه است.روژن های طبیعی، ایفای نقش می کنند. نونیل فنول ها نشان داده اند که هورمون طبیعی است.رادیول (β-estradiol) را شبیه سازی می کنند و برای پیوستن به پذیرنده های است.روژنی ERα و ERβ با آن به رقابت می پردازند. یافته ها حاکی از آن است. که نونیل فنول بطور تصادفی اثراتی مشابه هورمون ها دارد، چون این ماده به سایر آزمایشات سایر آزمایشگاه ها نیز سرایت کرد؛ در سایر آزمایشات، با است.فاده از تیوب های پلی است.ایرن، است.روژن های طبیعی را مطالعه می کردند.

نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..



( product ) `s other