product Nonylphenol10 In Chahrdangeh Industrial City

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مطالعه ی ما بر روی یک خانم ایتالیایی نشان داد که نونیل فنول، در مقایسه با سایر آلکیل فنول ها مثل اُکتیل فنول، نونیل فنول مونو اتوکسیله، و دو اُکتیل فنول اتوکسیله، یکی از آلوده ترین مواد موجود در شیر مادر است. که غلظت آن به ng در هر لیتر میرسد. همچنین، این مطالعه به این نتیجه دست یافت که بین مصرف ماهی و غلظت نونیل فنول در شیر مادر، ارتباط مستقیم و مثبت وجود دارد. این مشکل بسیار بزرگی است.، چراکه شیر مادر منبع اصلی تغذیه نوزادانی است. که در مراحل اولیه ی رشد و تکامل قرار دارند و هورمون ها بر روی آنها بسیار موثرند. مقادیر بالای مختل کننده های اندورسین در شیر مادر با اثرات منفی بر روی تکامل عصبی، رشد و عملکرد حافظه همراه است..

نونیل فنول ها بخاطر رواج داشتن در محیط زیست و قابلیت ایفای نقش به عنوان مختل کننده اندورسین (غده درون ریز) و زینواستروژن، به خاطر قابلیت کنش با فعل و انفعال های است.روژن مانند، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. خاصیت است.روژنی و تجزیه بیولوژیکی این مواد، عمدتا به شاخه بندی زنجیره جانبی نونیل بستگی دارد.

نونیل فنول ها (Nonyl phenol)، که از لغات Nonus و Phenol در لاتین ریشه می گیرند، خانواده ای از ترکیبات آلی نزدیک بهم هستند که از فنول متصل به یک دنباله کربنه تشکیل شده اند. نونیل فنول ها می توانند ساختار های بی شماری داشته باشند، که همه آنها ممکن است. آلکیل فنول در نظر گرفته شوند. از نونیل فنول ها در تولید ضد اکسیداسیون ها، روان کننده های روغنی، شوینده های ظروف و البسه، امولوسیون کننده ها و حل کننده ها است.فاده می شود. همچنین، این ترکیبات، پیش ماده نونیل فنول های اتوکسیله (صابون مول ، صابون مول و …) و آلکیل فنول های اتوکسیله سورفکتانت های غیر یونی مهم تجاری هستند که در شوینده ها، رنگ ها، آفت کش ها، محصولات خود مراقبتی و پلاستیک ها مورد است.فاده قرار می گیرند.



( product ) `s other