Sale Nonylphenol10 In East of Tehran

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنل اتوکسیله سورفکتانت غیریونی است. که مانند سایر سورفکتانتهای غیر یونی مخلوطی از ترکیبات اتوکسیله با تعداد متفاوت واحدهای اتیلن اکساید است.. عددی که بعد از نام KENON می آید نشاندهنده تعداد متوسط واحدهای اتیلن اکساید در مولکولهای محصول می باشد. برای مثال KENON  یعنی مولکول نونیل فنلی که به طور متوسط با مولکول اتیلن اکساید واکنش داده است..

نونیل فنول ها بخاطر رواج داشتن در محیط زیست و قابلیت ایفای نقش به عنوان مختل کننده اندورسین (غده درون ریز) و زینواستروژن، به خاطر قابلیت کنش با فعل و انفعال های است.روژن مانند، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. خاصیت است.روژنی و تجزیه بیولوژیکی این مواد، عمدتا به شاخه بندی زنجیره جانبی نونیل بستگی دارد.

نونیل فنول در محیط های آبی دوام می آورد و نسبتا بطور زیستی انباشته می شود. این ماده بلافاصله بطور زیستی تجزیه نمی شود و تجزیه ی آن در آب های سطحی، خاک ها، و رسوبات ممکن است. ماه ها یا حتی بیشتر به طول بینجامد. تجزیه غیر زیستی این ماده بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی است.. بسیاری از محصولاتی که حاوی نونیل فنول هستند، کاربردهایی “هدر رفتی و فاضلابی” دارند، از این رو، اغلب آلاینده ها وارد ذخایر آبی می شوند. در دستگاه های تصفیه آب، نونیل فنول اتوکسیله به نونیل فنول تجزیه می شود، که در آب رودخانه و رسوبات و خاک و آب زیرزمینی قابل مشاهده است.. نونیل فنول در برابر نور خورشید، بصورت نوری تجزیه می شود، اما نیمه عمر آنها در رسوبات، چیزی بیشتر از سال تخمین زده می شود. اگرچه غلظت نونیل فنول در محیط زیست درحال کاهش است.، اما همچنان با غلظت ٫ μg در هر لیتر از آب رودخانه و با غلظت mg در هر کیلوگرم از رسوبات یافت می شود.



( Sale ) `s other