product Nonylphenol10 In East of Tehran

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نونیل فنول ها (NP) در طبقه بندی شیمیایی کلی آلکیل فنول ها قرار می گیرند. ساختار NP ها ممکن است. متفاوت باشد. گروه نونیلی می تواند در مکان های مختلف، معمولا جایگاه ، و تا حد کمتری، جایگاه ، به حلقه فنولی متصل شود و این اتصال می تواند به صورت شاخه ای و یا خطی باشد. نونیل فنول شاخه ای، یا همان -Nonylphenol، بیشترین میزان تولید و فروش در بازار را دارد. ترکیب ایزومر های نونیل فنول، مایعی به رنگ زرد کم رنگ است.، با این حال ترکیبات خالص آن بی رنگ هستند. نونیل فنول ها در الکل به طور کامل حل می شوند، اما انحلال پذیری آنها در آب بصورت نسبی است..

آلکیل مورد است.فاده در ساختار نونیل فنل اتوکسیله معمولا یا کربن دارد و بخش آبگریز مولکول را تشکیل می دهد. به دلیل عملکرد بهتر عمدتا از آلکیل های شاخه دار در ساخت آلکیل فنل ها است.فاده می شود. آلکیل فنل های اتوکسیله علاوه بر این نام ، مترادف هایی نظیر پلی اکسی اتیلن آلکیل فنل، نونوکسینول و تریتون نیز دارند. این ترکیب از واکنش آلکیل فنل مربوطه با تعداد مورد نیاز از اتیلن اکساید سنتز می شود. در نمونه های صنعتی توزیعی از نمونه های اکسی اتیلنی وجود دارد و مقدار میانگین آن ها را به عنوان n گزارش می نمایند.

نونیل فنول ها (Nonyl phenol)، که از لغات Nonus و Phenol در لاتین ریشه می گیرند، خانواده ای از ترکیبات آلی نزدیک بهم هستند که از فنول متصل به یک دنباله کربنه تشکیل شده اند. نونیل فنول ها می توانند ساختار های بی شماری داشته باشند، که همه آنها ممکن است. آلکیل فنول در نظر گرفته شوند. از نونیل فنول ها در تولید ضد اکسیداسیون ها، روان کننده های روغنی، شوینده های ظروف و البسه، امولوسیون کننده ها و حل کننده ها است.فاده می شود. همچنین، این ترکیبات، پیش ماده نونیل فنول های اتوکسیله (صابون مول ، صابون مول و …) و آلکیل فنول های اتوکسیله سورفکتانت های غیر یونی مهم تجاری هستند که در شوینده ها، رنگ ها، آفت کش ها، محصولات خود مراقبتی و پلاستیک ها مورد است.فاده قرار می گیرند.



( product ) `s other